کیا آپ کو معلوم ہے قیامت کے دن کچھ لوگ ایسے بھی ہونگے جن کے چہرے پر گوشت نہیں ہوگا

کائنات نیوز! سبحان اللہ بعض ایسی احادیث ایسی ہیں کہ جن کے بارے میں ہمیں علم نہیں ہے اگر ان احادیث کے بارے میں ہمیں علم ہو جائے تو ہماری روح کانپ اُٹھے گی۔ آج ہم آپ کو ایک بڑی حدیث شریف کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں۔ حضرت عبداللّٰه بن عُمر رضی اللّٰه عنہ سےروایت ہے کہ اللہ کے نبی حضرت محمد مصطفیؐ نے فرمایا ۔

کہ جو شخص لوگوں سے سوال کرتا پھرتا ھے اور مانگنا اس کی عادت بن جاتا ھے وہ شخص قیامت کے دن اس حال میں آئے گا کہ اس شخص کے چہرے پر گوشت کا ایک ٹکڑا بھی نہیں ہو گا یہ دنیا اللہ پاک نے بہت خوبصورت بنائی ہے اور ایسے ایسے مقامات کی تخلیق کی ہے جنہیں دیکھ کر انسان دنگ رہ جاتا ہے۔آئیے آپ کو آج دنیا کے ان پانچ مقامات کے بارے میں بتاتے ہیں جہاں سورج کبھی غروب نہیں ہوتا اور اگر ہوتا بھی ہے تو اتنے مختصر وقت کے لئے کہ ہمیں یقین ہی نہ آئے ۔ناروےیورپ کے شمال میں واقع یہ خوبصورت ملک ان چند ممالک میں سے ایک ہے جہاں آپ کو دنیا کی ہر سہولت بہم میسر ہے اور ساتھ ہی حکومت کی جانب سے شہریوں کو سوشل سیکیورٹی کی حفاظت ہے لیکن اس کے ساتھ ہی قدرت نے ناروے کو یہ اعزاز بھی دیا ہےکہ یہاں سورج صرف چند گھنٹے کے لئے غائب ہوتا ہے۔مئی سے جولائی تک کچھ علاقے (شمالی ناروے)ایسے بھی ہیں جہاں سورج رات کو بھی آب وتاب سے چمکتا ہے اور یہی وجہ ہے کہ ناروے کو ’آدھی رات کے سورج کی سرزمین‘بھی کہا جاتا ہے۔ آئس لینڈ شمالی بحر اوقیانوس میں واقع یہ بہت بڑا جزیرہ ہے جہاں آپ کو خوبصورت اور دلفریب مناظر،آبشاریں اور جنگلات دیکھنے کو ملیں گے۔یہاں بھی سورج کم کم ہی غروب ہوتا ہے۔ کینیڈا کے شمال میں کئی علاقے ایسے ہیں جہاں دن کی لمبائی 22گھنٹے تک بھی ہوتی ہے۔

اس وقت سے مقامی لوگ لطف اندوز ہونے کے لئے مختلف سرگرمیاں کرتے ہیں جن میں گولف کھیلنا، پہاڑوں پر چڑھنا اور مچھلیاں پکڑنا شامل ہیں۔ سویڈن ناروے کا ہمسایہ ملک سویڈن بھی ان علاقوں میں شامل ہے جہاں سورج غروب نہیں ہوتا۔سویڈن کے دارلحکومت سٹاک ہوم میں سورج تقریباًرات 1بجے غروب ہونے کے بعد صرف تین گھنٹے بعد یعنی 4 بجے دوبارہ نکل آتا ہے۔فن لینڈ اسی طرح سکینڈے نیوئن کا ایک اور ملک فن لینڈ بھی اس فہرست میں شامل ہے جہاں سورج غروب نہیں ہوتا

اسلامی عیاشی کاخوفناک انجام، اللہ پاک ہم سب کو قبر کے عذاب سے بچائے

اپنی رائے کا اظہار کریں

error: Content is protected !!