موسم سرما کی سبزیوں کے فوائد مٹر ، شلجم ،پالک ،لیموں ،گاجر استعمال کرنے کے فوائد

کائنات نیوز! آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ موسم سرما کی خصوصی سبزیوں کے فوائد۔ سبزیاں قدرتی وٹامن اور معدنیات کا ایک مجموعہ سمجھی جاتی ہیں۔ سردیوں کے آغاز کے ساتھ ہی زیادہ سے زیادہ رنگین سبزیاں مارکیٹ میں آسانی سے میسر آتی ہیں۔ ان سبزیوں کے استعمال کے مثبت اثرات کے بارے میں جاننا ضروری ہے۔ آپ موسم سرما کی خصوصی سبزیوں کے مثبت اثرات جانتے ہیں۔

غذائیت کے ماہرین کے مطابق ، ہمیں موسم سرما میں زیادہ وٹامن سی کی ضرورت ہوتی ہے اور سردیوں میں سبزیوں اور پھلوں میں فطرت کو وٹامن سی کی کافی مقدار ہوتی ہے۔ سبزیوں میں موجود وٹامن سی انسانی جسم میں پانی اور خون میں داخل ہونے کے بعد استثنیٰ رکھتا ہے۔ نشوونما میں اضافے میں مدد ملتی ہے جس کے نتیجے میں ہم موسم سرما میں ہونے والی بیماریوں اور بیماریوں سے بچ جاتے ہیں جیسے وٹامن سی کا استعمال آپ کی خوبصورتی کو بڑھا دیتا ہے ، رنگت کو چمکاتا ہے ، بالوں کو لمبا کرتا ہے اور آپ کے ناخنوں کو صحت مند رکھتا ہے۔ اس کا مثبت اثر بھی پڑتا ہے۔ وٹامن سی سردیوں کی سبزیوں اور پھلوں میں وافر مقدار میں پایا جاتا ہے جیسے چوقبصور ، گنے ، ٹماٹر ، سنتری ، فلوٹر ، اسٹرابیری ، ہری مرچ ، پیاز ، لیموں ، آلو اور مرچ مرچ۔ سائنسی تحقیق کے مطابق ، وٹامن سی فالج کے مریضوں کے لئے صحت مند زندگی کی طرف بڑھنے کے ساتھ ساتھ بلڈ پریشر کو قابو میں رکھنے اور اسے برقرار رکھنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ منفی کولیسٹرول ، اعصابی تناؤ ، ہڈیوں اور کیلوں کی کمزوری اور خشک جلد کی روک تھام کے لئے وٹامن سی بہت مفید ہے۔ وٹامن سی بہت سی سردیوں کی سبزیوں میں پایا جاتا ہے۔ معدنیات اور وٹامن حاصل کیا جاسکتا ہے۔ آئیے سردیوں کی سبزیوں کی طرف ایک قدم اٹھائیں۔ چقندر پہلے نمبر پر ہے۔ سردیوں کے موسم میں آسانی سے دستیاب سبزیوں کو بیٹروٹ کو موسم سرما کی ایک خاص سبزی کہا جاتا ہے۔ چقندر کو وٹامن سی کے خزانے کا خزانہ کہنا جھوٹ نہیں ہوگا۔ چقندر کو سلاد اور سالن کی طرح پکا کر کھایا جاسکتا ہے۔

اسے روزانہ استعمال کرنا چاہئے۔ چقندر حاملہ خواتین کے لئے بہترین ترکاریاں سمجھا جاتا ہے۔ چقندر کے رکھ کر ، جسم سے ضائع ہونے والی مصنوعات کو نکالنا ممکن ہے۔ اس میں فولک ایسڈ بھی ہوتا ہے۔ چقندر کے استعمال سے پانی کی کمی کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ لہذا ، اس کے استعمال سے پانی کی مقدار میں اضافہ کیا جانا چاہئے۔ چقندر کو پیسنا یا اس کا عرق نکال کر چہرے پر لگانے سے چہرہ سرخ اور سرسبز نظر آتا ہے۔ لیموں پھر سردیوں اور موسم گرما میں آسانی سے دستیاب ہیں۔ لیموں کا پانی پینے کی سفارش ڈاکٹروں نے کی ہے۔ لیموں کا استعمال وزن پر قابو پانے میں معاون ہے۔ لیموں کا اچار قدیم زمانے کی ایک اہم روایت سمجھا جاتا ہے۔ پھر گاجر ہے ، جس کا جوس کینسر کا سبب بننے والے اضافی خلیوں کی افزائش کو روکتا ہے۔ اس کے مستقل استعمال سے ، بیماری کا مکمل خاتمہ ممکن ہے۔ گاجر جلد کو روشن کرنے میں مدد کرتا ہے۔ پھر مولی ہے ، جو گردے کی پتھریوں ، یرقان اور جگر کے فعل کے علاج میں مستعمل ہے۔ مولی کے سبز پتوں کو بھی منشیات سے نجات کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ مولی کھانے کو تیزی سے ہضم کرنے میں مدد دیتی ہے۔ مولی دونوں کو ترکاریاں اور سالن کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ماخذ لنک

 

اپنی رائے کا اظہار کریں

error: Content is protected !!