صرف ساٹھ بار پڑھ کر تصویر پر پھو نک دیں | محبوب آپکےپیار میں مچھلی کی طر ح تڑ پے گا

کائنا نیوز! !پیارے دوستو ، آج ہم آپ کو ایسی تجربہ کار ، آسان اور آزمائشی اسکالرشپ کے بارے میں بتائیں گے۔ اگر آپ یہ کرتے ہیں تو ، آپ اس شخص کے دل میں محبت پیدا کرنا چاہتے ہیں۔ آپ اس کے دل میں اپنی محبت پیدا کرسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، ایک بیوی اپنے شوہر کے لئے ایسا کر سکتی ہے۔ اگر بیوی یہ سوچتی ہے کہ اس کا شوہر اس سے محبت نہیں کرتا ہے۔ اس سے محبت نہیں کرتے لہذا اسے آج ہی کرنا چاہئے۔ اسی طرح ، اگر کوئی ماں سوچتی

ہے کہ اس کا بچہ اس سے پیار نہیں کرتا ہے ، تو اسے آج ہی یہ کام کرنا چاہئے۔ اسی طرح ، اگر کوئی بہن سمجھتی ہے کہ اس کا بھائی اس سے پیار نہیں کرتا ہے تو ، اسے اپنے بھائی سے پیار کرنے کے ل ایسا کرنا چاہئے۔ پیارے دوستو ، آپ کسی کے لئے بھی یہ کام کریں گے۔ اللہ تعالٰی آپ کی محبت کو اپنے دل میں رکھے۔ پیارے دوستو ، میں آپ کو یہاں ایک بات ضرور بتاتا ہوں کہ یہ حرکت کسی بھی ناجائز محبت کو حاصل کرنے کے لئے نہیں ہے۔

اگر آپ واقعی کسی سے شادی کرنا چاہتے ہیں اور اسے اس کی خوشی میں خوش رکھنا چاہتے ہیں تو اللہ پاک کے ارادے کو دیکھتا ہے۔ چاہے آپ کے ارادے کتنے واضح ہوں۔ اللہ اس کے مطابق آپ پر رحم کرے۔ انشاء اللہ اس عمل سے آپ دیکھیں گے کہ جو بھی پریشانی ہوگی ، جو بھی نفرتیں ایک دوسرے کے دلوں میں رہیں گی۔ وہ اللہ کے فضل و کرم سے اس کا خاتمہ کرے گا۔ میری بہنیں بھی اپنے سسرال میں ایسا ہی کرسکتی ہیں۔ کون ان سے پیار نہیں کرتا ہے

اگر آپ ماتحت کے تحت کام کر رہے ہیں اور وہ آپ کی محنت کی تعریف نہیں کرتا ہے تو آپ بھی اس کے لئے ایسا ہی کر سکتے ہیں۔ انشاء اللہ اس افسر کی نظر میں بھی ، یہ آپ کی جگہ بن جائے گا۔ کسی بھی شخص کے ل جو آپ کی نظر میں جگہ بنانا چاہتا ہے۔ لہذا آپ کو یہ کرنا چاہئے۔ میرے بہن بھائی جو کسی کے بارے میں سوچنا چاہتے ہیں۔ ان کے دل میں جگہ ہے۔ وہ جہاں بھی جائیں ایک بار ان کا اعزاز ہو۔ اور جس شخص کے پاس وہ جاتے ہیں۔

اس کے دل میں عزت اور جگہ ہو۔ تو ایسے بہن بھائیوں کے لئے یہ عمل بہت ہی خاص اور تجربہ کار ہے۔ مردوں کو مسجد میں نماز کا اہتمام کرنا ہے اور خواتین کو گھر پر ہی ان کا اہتمام کرنا ہے۔ اور وہ بھی ایک رکعت نماز کی۔ نماز کو کبھی نہ چھوڑیں۔ اگر آپ ایک ہی نماز چھوڑ دیتے ہیں تو عشاء پر نہ کریں۔

اپنی رائے کا اظہار کریں

error: Content is protected !!