عورت اپنے شوہر کو قربت سے انکار کیوں کرتی ہے کبھی بھی قربت خوش دلی سے نہیں کرتی |

کائنات نیوز! شادی شدہ عورت اپنے شوہر کے قریب ہونے سے کیوں انکار کرتی ہے؟ آج آپ کو مردوں کی کچھ غلطیوں کے بارے میں بتایا جائے گا۔ جس کی وجہ سے خواتین انہیں قریب نہیں آنے دیتی ہیں اور قریب ہونے سے ڈرتی ہیں۔ شوہر اور بیوی کا رشتہ ایک خالص اور خوبصورت رشتہ ہے۔ اللہ تعالٰی نے شوہر اور بیوی کو ایک دوسرے کے لئے واجب کردیا ہے۔

دنیا میں جو پہلا رشتہ قائم ہوا ہے وہ ہے شوہر اور بیوی کا رشتہ۔ پیدا کیا گیا زمین پر پہلا رشتہ بھائیوں اور بہنوں سے نہیں ہوتا ہے اور نہ ہی یہ ماؤں اور بیٹے سے ہوتا ہے۔ پہلا تعلق شوہر اور بیوی سے ہوتا ہے۔ ساری دنیا اسی رشتے پر قائم ہے۔ اسی لئے مرد کو عورت کی ضرورت ہے اور عورت کو جینے کے لئے مرد کی ضرورت ہے۔ وہ ایک دوسرے کی جسمانی خواہشات کو پورا کرتے ہیں۔ اسی جسمانی وجوہ کی بناء پر ، خواہش کی تکمیل کے ل Allah ، اللہ تعالٰی نے ان دونوں کے مابین ایک خالص رشتہ قائم کیا ہے ، جیسے شادی ، تاکہ شوہر اور بیوی حلال طریقے سے اپنی خواہش کو پورا کرسکیں۔ ۔ اگر شوہر قریب ہونا چاہتا ہے۔ بیوی کچھ عذر کرتی ہے اور شوہر کو اپنے قریب کرتی ہے۔ کچھ خواتین انکار نہیں کرتی ہیں ، لیکن ایسا اس طرح کرتے ہیں کہ شوہر کا دل خود ہی واپس آجائے۔ کچھ شوہر مباشرت کے بعد دوبارہ کرنا چاہتے ہیں ، لیکن عورت اس سے منع کرتی ہے۔ تاہم ، ایک عورت مرد سے دس فیصد زیادہ مباشرت کی خواہش رکھتی ہے۔ یہ سمجھنا ضروری ہے کہ عورت گھبرانے والی کیوں ہے کیونکہ اس کی بہت زیادہ جنسی تعلق ہے۔ شوہروں کی پہلی غلطی جنسی جماع کے لئے وقتی دوائیں استعمال کرنا ہے۔ یہ کرنے والے شوہر بیویوں کو ناراض کرتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ مردوں کے ذہنوں میں ، میں جتنا لمبا قریب آتا جاتا ہوں ، عورت زیادہ خوش ہوتی ہے ، حالانکہ یہ سراسر غلط ہے۔ مردوں کو سمجھنے کی ضرورت ہے کہ وہ بھی ایک انسان ہے اور وہ انسان جیسے طرز عمل کو بھی برداشت کرتی ہے۔

اگر آپ دوائیوں کے دباؤ کی وجہ سے اپنی بیوی کے بہت قریب ہیں۔ ایک طرف ، اس کے تناسل میں زخم ہوں گے اور دوسری طرف ، عورت چند لمحوں میں آزاد ہوجائے گی اور اگر آپ کی دیر ہوجاتی ہے تو ، یہ عورت کے لئے تکلیف کا سبب بنے گی۔ لہذا ، جب بھی مباشرت کا شوہر کہتا ہے تو ، عورت خوفزدہ ہوتی ہے اور درد کی وجہ سے مباشرت سے روکتی ہے۔ اس طرح ، کچھ لوگ گندے ویڈیو دیکھنے کے بعد اپنی بیویوں سے اسی طرح مباشرت کرنا چاہتے ہیں۔ انہیں کون سمجھائے گا کہ فلموں میں کام کرنے والی خواتین پیسوں کے لئے سب کچھ کرتی ہیں؟ آپ کی اہلیہ ایک گھریلو خاتون ہے جس کو اللہ تعالی نے صرف آپ تک محدود رہنے کا حکم دیا ہے۔ اگر آپ کی اہلیہ کے ساتھ غیر اخلاقی مباشرت ہے تو وہ آپ کے عمل کو زیادہ دیر تک برداشت نہیں کریں گے۔ جب بھی آپ قربت کا مطالبہ کریں گے ، وہ آپ کی بات نہیں مانے گی اور تیار نہیں ہوگی۔ بعض اوقات خواتین بیمار ہوجاتی ہیں اور مرد قربت پر اصرار کرتے ہیں ، لہذا عورت کے ذہن میں یہ خیال آتا ہے کہ یہ شخص میری کوئی پرواہ نہیں کرتا ہے ، اسے صرف اپنے مفہوم کی پرواہ ہے ، اسی وجہ سے عورت اپنے شوہر سے پیار کرتی ہے۔ ۔ ماخذ لنک

 

اپنی رائے کا اظہار کریں

error: Content is protected !!