وائٹ چکن کڑاہی ہوٹل جیسا لطف ، گھر میں اٹھائیں

وائٹ چکن کڑاہی

آج ہم آپ کے ل bring ایک بہت ہی مزیدار اور سوادج سفید چکن کڑاہی والی ترکیب لاتے ہیں۔ اور کھانے اور لطف اٹھانے کے ل big کائنات نیوز! بڑے ہوٹلوں میں جائیں۔ جب آپ کو ایسا لگتا ہے کہ آپ کو سفید چکن کھانے کے لئے باہر جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ اسے گھر پر بھی بنا سکتے ہیں۔ پہلے کڑاہی لیں۔ اور اس میں آدھا کپ گھی ڈال لیں۔ اب دو تیز پتیاں لیں۔ میں دارچینی کے دو ٹکڑے لوں گا۔

چار سے پانچ سبز الائچی بیج لیں۔ ہلکے سے بھونیں۔ اب ہم ایک کلو مرغی لیں گے ، اسے بھی شامل کریں۔ اسے اچھی طرح سے ہلائیں۔ اب چکن کو سات سے آٹھ منٹ تک بھونیں۔ آٹھ سے دس منٹ تک کڑاہی کے بعد ، یہ بھوری ہوجائے گی۔ اس مرغی کو پلیٹ میں نکالیں۔ اب ایک ہی پین یا تیل میں پیاز کے دو پیسٹ لیں۔ اسے چار منٹ تک بھونیں۔ آٹھ سے دس ٹکڑے اور تین سے چار جڑی بوٹیاں بنائیں۔ اب اس میں لہسن ادرک کا پیسٹ ڈال دیں۔ اسے مزید تین منٹ تک بھونیں۔ اب آدھا کپ دہی ڈالیں۔ اسے دوبارہ اچھی طرح مکس کریں۔ اب ایک چمچ سفید مرچ پاؤڈر ڈالیں۔ اگر آپ چاہیں تو آپ کالی مرچ پاؤڈر بھی شامل کرسکتے ہیں۔ آدھا چائے کا چمچ نمک ڈالیں۔ اور بھون لیں۔ ایک چمچ دھنیا پاؤڈر ڈالیں۔ اب مصالحے کو اچھی طرح بھونیں۔ اب ہم اس میں تلی ہوئی چکن ڈالیں گے اور اسے اچھی طرح بھونیں گے۔ ہم اس میں جو ہری مرچ اور کاجو پیسٹ بناتے ہیں اسے ڈالیں گے۔

اب اس میں تقریبا آدھا کپ پانی شامل کریں۔ اب اس پر ڈھکن لگائیں۔ اسے چھ سات منٹ کے لئے چھوڑ دیں۔ ہلکی آنچ پر پکنے دیں۔ اس کے بعد یہ گاڑھا ہوجائے گا۔ اب 100 ملی لیٹر کریم شامل کریں۔ اسے اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس میں آدھا چمچ جیرا ڈالیں اور دو سے تین منٹ تک ڈھانپ لیں۔ تب ہم ان کو ملا دیں گے۔ اس کی خوشبو بہت اچھی اور مزیدار ہوگی۔ اب ہم اسے گارنش کریں گے۔ تھوڑا سا ہرا دھنیا اور تھوڑا کٹا ہوا ادرک ڈالیں۔ اسے مکس کریں۔ یہ سفید مرغی تیار ہے۔ اب اسے پلیٹ میں رکھ کر پیش کریں۔ یہ آپ کے منہ کو پانی دے گا۔ آپ بھی اپنے گھر میں یہ کڑاہی بنائیں اور اپنے کنبے کے ساتھ لطف اٹھائیں۔

 

اپنی رائے کا اظہار کریں

error: Content is protected !!