ہرروزشام کے وقت چند منٹ اپنی ٹانگیں اس طرح دیوار کیساتھ رکھیں،جان کر آپ دنگ رہ جائیں گے

اپنی ٹانگیں چند منٹ کے لئے دیوار کے ساتھ لگائیں اور بے شمار فوائد پائیں . ویب سائٹorganicremedieshouse کائنات نیوز! کے بتائے گئے طریقے کے مطابق پہلی صورت یہ ہے کہ آپ کمر کے بل لیٹیں اور کولہوں کو دیوار کے بالکل ساتھ لگا کر ٹانگیں دیوار کے ساتھ سیدھی اوپر کر لیں .چند منٹ تک اسی حالت میں رہیں اور پھر ٹانگیں نیچے کر لیں. دوسری صورت یہ ہے کہ

پہلے کی طرح ٹانگیں سیدھی اوپر کرنے کے بعد ان میں فاصلہ پیدا کرتے ہوئے V کی شکل میں لے آئیں. یہ انداز بھی صرف چند منٹ کے لئے اپنائیں اور پھر ٹانگیں نیچے کر لیں. اس طرح کرنے سے مثانے اور اردگرد کے مسلز کو کھنچاؤ اور پھیلاؤ کا موقع ملتا ہے.تیسری صورت یہ ہے کہ ٹانگیںV شکل میں پھیلانے کے بعد انہیں موڑ کر پیروں کو قریب لائیں،اس طرح کہ دونوں پیروں کے تلوے آمنے سامنے آ جائیں.یہ مذکورہ بالا مسلز کو سب سے زیادہ متحرک کرنے والا انداز ہے.اب اگر فوائد کی بات کیجئے تو یہ ورزش بے حد مفید ہے. اسے دن کے اختتام پر کریں تو اور بھی مفید ہے. اس سے دوران خون بہتر ہوتا ہے اور ٹانگوں میں سوزش، کھنچاؤ اور سوجن ہو تو اس میں بھی بہتری آ جاتی ہے. اگر آپ دن بھر بیٹھ کر کام کرتے ہیں تو یہ ورزش ضرور کرنی چاہئیے.

اس سے پنڈلیوں کو آرام ملتا ہے اور خصوصاً کمر درد کے لئے بھی بہت فائدہ مند ہے. یہ ورزش جسم کو عمومی آرام اور سکون بھی مہیا کرتی ہے جس سے بہتر نیند آتی ہے. ذہن کو سکون ملتا ہے اور نظام انہضام میں بہتری آتی ہے. اس ورزش سے سر درد میں بھی افاقہ محسوس ہوتا ہے، خصوصاً میگرین جیسے شدید سر درد کے مریضوں کو یہ ورزش ضرور کرنی چاہئیے. مزید یہ کہ اس ورزش کو ذہنی پریشانی اور ڈپریشن جیسی کیفیات میں بھی مفید ہے.یقیناً یہ ورزش آپ کے لئے فائدہ مند ثابت ہوگی.

اپنی رائے کا اظہار کریں

error: Content is protected !!