اگر آپ کے جسم پر بھی ایسا تل ہے تو جانیے یہ کس خطرناک بیماری کی نشاندہی کرتا ہے؟

خطرناک بیماری

کائنات نیوز! تقریباً ہر انسان کے جسم پر کہیں نہ کہیں تل موجود ہوتے ہیں لیکن صاف ستھری جلد پر تل کس طرح وجود میں آتے ہیں اور کیا ان کا تعلق کسی یماری سے بھی ہوسکتا ہے یہ ہم آپ کو بتائیں گے اس آرٹیکل میں۔تل کیوں نکلتے ہیں؟ہماری جلد میں Melanocytes موجود ہوتے ہیں جو میلانن (melanin) کو پوری جلد میں پھیلاتے ہیں۔

میلانن جلد میں رنگت پیدا کرتا ہے۔ جب Melanocytes جلد کے کسی حصے میں اکھٹے ہوجاتے ہیں وہاں تل بن جاتا ہے۔کون سا تل خطرناک ہے؟میلانومہ جلدکے کینسر کی ایک قسم ہے جس کی پہچان تل سے کی جاسکتی ہے۔ عام تل یعنی کالا یا براؤن بے ضرر ہوتا ہے البتہ ایسا تل جو سائز میں بڑا ہوتا جارہا ہو اور اس کی رنگت بار بار بدل رہی ہو یا خون رس رہا ہو وہ میلانومہ ہوسکتا ہے۔ یہ کینسر روقت تشخیص ہوجائے تو قابلِ علاج ہے۔

عرب باشندے بھنڈی زیادہ استعمال کیوں کرتےہیں،یہ سبزی ا نہیں کیوں پسندہے؟

سبزیاں اپنے اندر بے پناہ فوائد کی حامل ہیں اور انسانی صحت پر نہایت مفید اثرات مرتب کرتی ہیں۔ کھانے کے ساتھ ساتھ سبزیوں کا جسم پر بیرونی استعمال بھی نہایت فائدہ مند ہے۔ آج ہم یہاں آپ کو بھنڈی کا پیسٹ بنا کر اپنی جلد کو جوان اور چہرے کی جھریوں کو ختم کرنے کا طریقہ بتانے جا رہے ہیں۔اس نسخے کو بنانے کیلئے آپ کو درج ذیل اجزا درکار ہونگے۔ بھنڈیاں چار عدد،لیموںنصف عدد، پانی ایک کپ۔ نسخہ بنانے کیلئے ایک برتن میں پانی ڈال کر بھنڈیاں اس میں ڈالدیں اور ابال آنے تک بھنڈیوں کو پانی میں پکتا رہنے دیں۔ ابال آنے کے بعد بھنڈیاں پانی سےنکال کر ان کا پسٹ بنا لیں اور اس پیسٹ میں چند قطرے لیموں کے شامل کر کے اسے اچھی طرح مکس کر لیں۔ اس پیسٹ کو چہرے پر جھریوں کی جگہ یعنی چہرے پر جہاں جھریاں زیادہ نمایاں ہوتی ہیں

وہ چہرہ اور آنکھوں کے گرد جگہ ہے اس پر روزانہ مساج کریں اور 20منٹ سے لے کر آدھا گھنٹے تک لگا رہنے دیں اور بعد میں سادہ پانی سے دھو لیں۔ بھنڈیوں کا موسم رہنے تک آپ اس کو روزانہ استعمال کر سکتے ہیں۔ اس پیسٹ کے پہلے ہی استعمال سے آپ کو فرق نمایاں پتہ چل جائے گا جبکہ روزانہ کا استعمال آپ کو آپکی عمر سے 10سال چھوٹا بنا دے گا یعنی آپ کم عمر نظر آئینگے۔ یہاں یہ معلومات جان کر بھی آپ حیران رہ جائیں گے کہ عرب شہری بھنڈیوں کو بہت پسند کرتے ہیں۔اور سعودی عرب میں بھنڈیوں کا سوپ بنا کر گرمیوں میں پیا جاتا ہے۔ اس کی وجہ سے بھنڈی کی تاثیر ٹھنڈی ہونا بھی ہے تاہم بھنڈی انسانی جلد پر نہایت مفید اثرات مرتب کرتی ہے اور آپ کی جلد کو بڑھتی ہوئی عمر کے اثرات سے بچانے میں نہایت کارآمد ہے۔آپ ہر عمر میں ذہنی اور جسمانی طور پر اسمارٹ رہنا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں تو یہ خواہش تو ہر شخص کی ہوتی ہے مگر ایسا ممکن چند لوگ ہی کرپاتے ہیں۔

روزمرہ کی مصروفیات اکثر افراد کو ذہنی صلاحیتوں اور جسمانی مضبوطی سے آہستہ آہستہ محروم کرسکتی ہیں جبکہ اس سے بچنے کے لیے کچھ کوششوں کی ہی ضرورت ہوتی ہے۔ درحقیقت یہ کوئی ایسا مشکل کام بھی نہیں۔ سعودی عرب میں بھنڈیوں کا سوپ بنا کر گرمیوں میں پیا جاتا ہے۔ اس کی وجہ سے بھنڈی کی تاثیر ٹھنڈی ہونا بھی ہے تاہم بھنڈی انسانی جلد پر نہایت مفید اثرات مرتب کرتی ہے اور آپ کی جلد کو بڑھتی ہوئی عمر کے اثرات سے بچانے میں نہایت کارآمد ہے۔آپ ہر عمر میں ذہنی اور جسمانی طور پر اسمارٹ رہنا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں تو یہ خواہش تو ہر شخص کی ہوتی ہے۔

اپنی رائے کا اظہار کریں

error: Content is protected !!